slide show

Tömkörning

Hej, idag tömkördes Ymer och det va Caroline som tömkörde honom. Han var lite skygg men det blev bättre mot slutet. Nikie är tillbaka från brattön så hon red Candy idag. Imorgon ska både jag och Nikie på ridläger, jag ska på ridläger hos Anette och Daniela med Ymer och Nikie ska till clareberg med Candy. Tänkte förut på att när Ymer blir frisk från sin bristning och har gått ber 50kg och vi kommer ut och tävlar, då kommer vi vinna allt!;) Och ska även försöka komma till GPponny med Candy! Men kommer sattsa mer på Ymer efter som han är en d-ponny 8 år och älskaaaar att hoppa! Har även varit på farshatt med båten och det va jättetrevligt:) Jag ska upp jättetidigt imorgon så det är dags att sova, god natt! Kram


Kommentarer
Postat av: Marina - Ryttare

Hoppas du får en fortsatt grym dag. Kika gärna in på min blogg om du har lust. Tror inte att du kommer ångra dig <3

2012-08-06 @ 14:47:19
URL: http://meagaiin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0